Spot radiowy PRODUKCJA
- Identyfikacja Firm Video
- Spot radiowy PRODUKCJA
Spot radiowy – Co z tym radiem?
- 30 sekund
- 7 dni
Spot radiowy – trochę historii.
Radio Merkury – poznańska rozgłośnia radiowa, dziś znana jako Radio Poznań. To właśnie tam, w 1927 roku, wyemitowany został pierwszy w Polsce spot reklamowy. Blisko sto lat później to wciąż jedna z najpopularniejszych form reklamy, działająca na wyobraźnię milionów słuchaczy.
Mimo to zdarza się, że co jakiś czas słyszymy opinie: „nikt tego nie słucha”, „to się nie opłaca”, „nic to nie daje”. Trudno się z tym nie zgodzić nie znając przyczyny.
Na spot reklamowy składa się wiele czynników, które tu i teraz muszą ze sobą zagrać, a które przez nasze doświadczenie znamy i rozumiemy.
Aby spot radiowy spełnił swoje funkcje i został dostrzeżony przez słuchaczy, potrzebna jest oryginalna produkcja i skuteczna promocja.
Jakie są elementy dobrego spotu radiowego?
- Tekst reklamowy – to najważniejszy element spotu radiowego. Treść spotu musi być odważna i nieszablonowa, a przy tym prosta, zwięzła i czytelna dla słuchaczy. Tekst reklamowy pełni funkcje tekstu marketingowego, promuje Twoją markę, produkt lub usługę.
- Muzyka – udźwiękowienie tekstu to również bardzo istotny element. Dopełnia tekst czytany, oddaje charakter spotu i wprowadza słuchacza w stan skupienia.
Efekty dźwiękowe – stosowane są zwykle na początku spotu, mają na celu przyciągnięcie uwagi słuchacza.
Lektor– to głos Twojej firmy. Powinien być starannie wybrany, ponieważ od tego momentu klienci będą identyfikować go z Twoją marką.
Czas trwania – długość trwania spotów to najczęściej 30 sekund. Aby spot radiowy był czytelny, liczba użytych słów nie może być większa niż 60.
Ważne
Tworząc spot radiowy, posługujemy się tym kluczem, dlatego nasze produkcje są nietuzinkowe, oparte na kreatywnym pomyśle i łatwo zapadają w pamięć odbiorcy.
Aby reklama w radio przyniosła korzyści, a co za tym idzie, bez wątpienia – popularyzację marki i potencjalnych klientów, niezbędna jest skuteczna promocja.
Czym jest efektywna kampania reklamowa ?
Nawet najlepszy spot radiowy nie przyniesie profitów, jeśli w odpowiedni sposób nie dotrze do słuchaczy. Planując kampanię reklamową w rozgłośni radiowej, ustalamy grupy odbiorców. Wpływa na to właściwie wiele czynników: branża, w której działamy, jakie usługi lub produkty oferujmy.
Pamiętaj: Negocjuj emisję swojej reklamy w najkorzystniejszym dla Ciebie czasie antenowym!
Kolejnym elementem udanej kampanii reklamowej jest ilość emisji spotu .
Jeśli nie wiesz jak zaprojektować skuteczną kampanię reklamową, napisz do nas poprzez formularz zgłoszeniowy lub wejdź na www.4connection.pl i zapoznaj się z ofertą usług marketingowych. Przedstawimy Ci naszą strategię promocji i stworzymy kampanię reklamową w wybranej przez Ciebie rozgłośni radiowej.

- 790 466 488
- biuro@identyfikacjafirm.pl