Film reklamowy PRODUKCJA

Filmy reklamowe – od produktu po wizerunek

  • 30-120 sekund
  • 21 dni

Film reklamowy to potężne narzędzie marketingowe do promocji firmy na szeroką skalę.

Produkt ten kierujemy do firm, które planują kampanię marketingową o zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim.

Jest bez wątpienia najlepszym narzędziem do promocji biznesu. Dzięki temu budujesz i rozpowszechniasz markę oraz zachęcasz potencjalnego klienta do skorzystania z Twoich usług czy produktów.

Należy pamiętać, że skuteczna kampania reklamowa musi być dobrze przemyślana, co więcej – oparta na spójnej koncepcji. Bez względu na jaką promocję się zdecydujesz i co będziesz promować, produkt, usługę czy markę, najważniejsze jest to, by dokładnie określić cel kampanii.

FILM REKLAMOWY – STRATEGIA, WYBÓR

Rozpoczynając prace nad filmem reklamowym, musimy dogadać strategię, która spełni właściwą funkcję ale i Twoje oczekiwania. My możemy mieć pewną wizję, ale to Ty, właściciel firmy, masz decydujące zdanie o tym, jak wyobrażasz sobie swój film. Czy ma być emocjonalnym, poruszającym serca obrazem czy zwariowanym, dynamicznym, pełnym haseł produktem? Obie formy są dobre. Pytanie – do kogo chcemy trafić.

NEW BRAND CHALLENGE

Jeśli wprowadzasz na rynek nową markę, bez wątpienia najistotniejsze będzie to, żeby w jak najkrótszym czasie dotrzeć do dużej ilości odbiorców. Reklama wizerunkowa, pomoże Ci wypromować biznes. Dzięki niej zaczniesz budować swoje zasięgi i świadomość marki w głowach klientów.

GDY TWOJA FIRMA JEST JUŻ ROZPOZNAWALNA

Co jakiś czas “wypada” przypomnieć o sobie w mediach. Ten, kto mówi osławione zdanie: “.. Panie, mam tyle roboty, że nic mi nie potrzeba”, ogólnie rzecz biorąc się myli. Przyjdzie gorszy czas, konkurencja się zagęści i mamy problem. Dlatego naszym klientom doradzamy projekty długoterminowe. Nie ze względu na pieniądze, które możemy wziąć za produkcję, a z czystej chęci pomocy. Zresztą, na kilka spotów w dobrej cenie zawsze można liczyć i się dogadać!

Zostawmy temat kasy, wróćmy do meritum. Zaczynamy od zarysu kampanii, treści i obrazka, który widz ma dostać, tak by nadać marce świeżości a jednocześnie kontynuować jej najważniejsze założenia.

ŁADNY TEN PRODUKT

Film produktowy to kolejna forma produkcji reklamowej. Skupiamy się na prezentacji produktu, podkreślamy jego atuty, zachęcając klienta do zakupu tego co oferujesz. Film produktowy w znaczny sposób przyczynia się do zwiększenia sprzedaży, co w rezultacie przynosi wymierny zysk. Ze względu na zróżnicowane przeznaczenie tworzonych przez nas filmów, przeprowadzamy szczegółowy wywiad z właścicielem firmy, żeby zaplanować wszystkie elementy produkcji i osiągnąć wyznaczony cel.

FILM REKLAMOWY CZY FILM PROMOCYJNY? CO JE RÓŻNI?

Film reklamowy to rozszerzona wersja spotu promocyjnego. Podstawowa różnica polega na tym, że ta forma reklamy nagrywana jest od podstaw przez naszą ekipę filmową.

Realizacja takiego projektu wymaga indywidualnego harmonogramu  i wyceny, dlatego przed  rozpoczęciem  pracy nad filmem omawiamy poszczególne elementy produkcji.

ELEMENTY FILMU REKLAMOWEGO

Po pierwsze, jak już wspomnieliśmy, musimy jasno określić cel i charakter reklamy. Zarówno nam, jak i Tobie zależy na tym, aby film był strzałem w dziesiątkę, niósł korzyści i zwyczajnie się podobał. Po drugie, każdy film musi być skierowany do odpowiedniego widza. Sukcesem dzielimy się po połowie. 🙂 ps. Pamiętaj, że nie da się zrobić filmu, który trafi do każdego. W zależności od tego czym się zajmuje Twoja firma i jakie produkty oferujesz, wybieramy optymalną grupę odbiorców, wśród których na pewno znajdą się Twoi nowi klienci. 

Tak czy siak, film reklamowywizerunkowy czy film produktowy, zawsze rozpoczynamy od scenariusza.

Następnie rozpisujemy plan zdjęciowy, szukamy miejsc, w których reklama będzie realizowana.

Tworzymy treści, tekst narracyjny lub w przypadku reklamy z aktorami, rozbijamy poszczególne sceny na dialogi. Gdy dostajemy od Ciebie “zielone światło”, a Ty akceptujesz wszelkie założenia, obsady itp., ruszamy z produkcją.

PODSUMUJMY

Działalność produkcyjna obejmuje szereg czynności, prowadzących do stworzenia kreatywnej i oryginalnej reklamy, spełniającej swoje funkcje.

Po więcej informacji o tym, jak przebiega realizacja reklamy krok po kroku znajdziesz w zakładce ETAPY TWORZENIA.

Odtwórz wideo

PRODUKCJA FILMU o krok

Film reklamowy jest zróżnicowany pod względem długości trwania oraz charakteru.

Większość naszych realizacji tworzymy na podstawie założenia reklamy telewizyjnej30 sekundowy film z lektorem. Zdarza się jednak, że trwa krócej (billboard sponsorski) lub w formie filmu reklamowego, połączonego z reportażem.

Długość reklamy uzależniamy od sposobu promocji. Dla firm, które decydują się na kampanie telewizyjne, realizujemy materiał od 6 (sponsorski) do 30 sekund, a do promocji w social mediach, możemy stworzyć film w do wymiarze czasowym.

Co składa się na  film reklamowy?

  • oryginalny scenariusz 
  • scenopis, czyli techniczny plan realizacji
  • tekst reklamowy
  • ścieżka dźwiękowa
  • nagranie lektorskie
  • plan zdjęciowy (wybrane miejsce lub zaprojektowany plan zdjęciowy do realizacji Twojej reklamy)
  • wybór odpowiednich aktorów lub statystów
  • nagranie i montaż filmu
  • efekty audiowizualne

Emocje? Bez nich nie ma reklamy

Jest tak, że chcąc nie chcąc masz styczność z reklamą w różnej formie. W telewizji, Internecie czy w radio. Od czasu do czasu przejdzie człowieka myśl – o fajna reklama! A to, że tak pomyślałeś oznacza, że coś jednak zrobiło na Tobie wrażenie. 

No właśnie. Dlaczego reklama powinna wpływać na emocje?

Na dobry film reklamowy składa się wiele czynników: oryginalny scenariusz, teksty, narracja, dialogi, dopasowana muzyka, sceneria, postaci vel. aktorzy, sprzęt i technika. Jednak niewątpliwie to emocje, które wyzwala w nas dobrze zrealizowany materiał, daje nam subiektywne poczucie – podoba się czy nie.

Wracając do powyższego pytania, odpowiedź już znasz. Z reguły, dobra reklama to ta, która ze względu na ich emocjonalne zabarwienie i przekaz wysyła pozytywne wibracje, które oddziałują na naszą wyobraźnię powodują, że chętniej sięgamy po produkty czy usługi tej czy innej firmy.

Robimy również filmy, takie jak ten, które w swoim przekazie chwytają za serce i skłaniają do refleksji.

Odtwórz wideo

Każdy z odbiorców ma swoje odczucia, do każdego przemawiać mogą inne emocje. Jedno jest pewne. Film, który oparty jest na emocjach, już na starcie ma sporą przewagę nad innymi. Bo ma “to coś”. Oczywiście, nie jest tak, że nic innego w filmie się nie liczy! Musimy też pamiętać, że jest to forma dość krótka. Co innego reportaż czy inna forma reklamy video. W 30 lub 45 sekundach zawrzeć trzeba mnóstwo treści, zmieniających się obrazów, efektów audiowizualnych i często właśnie czynnik emocjonalny jest tu największym wyróżnikiem reklamy.

Jaki jest koszt produkcji?

Wycena produkcji ustalana jest indywidualnie, po omówieniu dokładnego zakresu prac i poszczególnych jej elementów.

Cena filmu reklamowego już od 3490 zł!

REALIZACJA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE

W zależności od tego jak realizowany będzie Twój spot dobieramy odpowiedni sprzęt. Zazwyczaj są to najwyższej jakości kamery od producenta SONY – ALFA A7SII, drony firmy DJI, rekordery ATOMOS Shogun.

Tak dobrane urządzenia pozwalają na zarejestrowanie obrazu w pełnoklatkowym formacie 4K. 

Nasi filmowcy zabierają na plan również wiele dodatkowych akcesoriów, jak blendy i lampy, istotnych w oświetleniu kręconych ujęć.

Wejdź w zakładkę cennik i wybierz najkorzystniejszą opcję dla Twojego brandu. Możesz odwiedzić też nasz Facebook, Instagram i napisać wiadomość z zapytaniem.