Film promocyjny REALIZACJA

Film promocyjny – marka premium

    • 30 sekund
    • 7 dni

Film promocyjny to niewątpliwie, jak sama nazwa wskazuje, promocja firmy.  Załóżmy, że w milionerach padło pytanie: kim był Anastas Iwanowicz Mikojan, zapewne mało kto by wiedział. Sądzić można, że przy tym pytaniu nie pomogłoby żadne z kół ratunkowych.  A to właśnie z jego ust padło zdanie:„Reklama jest dźwignią handlu”, które bez wątpienia zna każdy przedsiębiorca.

Istotnie, ważnym aspektem jest to, że czasy się zmieniają, a największe firmy niezmiennie z tych słów czerpią. Wielkie koncerny, których marka znana jest na całym świecie, nie rezygnują z promocji firmy nawet na chwilę. Cyklicznie zasypują nas reklamą filmową lub grafiką, która utrwalać ma w pamięci odbiorców właśnie ich markę. Ufamy tym, których nazwę czy produkty znamy. Jasne i niezaprzeczalne. Dobry film promocyjny to narzędzie, które bezsprzecznie zapewnić ma ciekawą prezentację firmy. To również odbicie lustrzane jej właściciela. Dlatego nasze produkcje to gwarancja tego, że Twoja marka czy produkt pokazane będą w jak najlepszym świetle. Po długim wstępie czas na konkrety.

Reklama z lektorem

Z pewnością wiesz już jakie korzyści płyną z posiadania filmu promocyjnego, dlatego teraz zajmiemy się tym, jak wygląda produkcja i co od nas otrzymasz.

Etapy produkcji są omawiane z klientem podczas ustalania zakresu prac, każdy z wymienionych punktów realizacji podlega Twojej akceptacji, dlatego dopiero po jej uzyskaniu rozpoczynamy następne działania. Dzięki temu praca przebiega sprawnie, a Ty w rezultacie dostajesz gotowy film w możliwie jak najkrótszym czasie.

Film promocyjny to 30 sekundowa reklama z lektorem.

Rozpoczynając pracę nad reklamą określamy do kogo ma trafić Twój film. Trafny wybór grupy docelowej to prawdopodobnie najważniejszy element przy tworzeniu wszystkich produkcji reklamowych. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do potencjalnych klientów. Docelowo do tych, którzy są zainteresowani Twoim produktem czy usługą.

Grupa odbiorców wytypowana, tworzymy zarys koncepcji.

Ze względu na zróżnicowaną tematykę produkcji, do każdej podchodzimy indywidualnie. Przeprowadzamy dokładny wywiad, w celu uzyskania jak największej ilości informacji. Wybieramy najważniejsze z nich i piszemy oryginalny tekst reklamowy, który celów ma kilka: pokazanie kim jesteś, co sprzedajesz, jakie produkty czy usługi oferujesz. I najważniejszy – poruszyć wyobraźnię.

Kolejnym ważnym aspektem filmu promocyjnego jest udźwiękowienie, w pełnym tego słowa znaczeniu. To muzyka, efekty dźwiękowe czy głos lektora dopełniają i łączą całą pracę w jedną całość.

Dalsze działanie to wyprodukowanie chwytliwego i niebanalnego “obrazka”, który utrwali się w pamięci widza na długo. Montujemy film z najlepszych, stockowych ujęć lub materiału dostarczonego przez Ciebie.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o tym, jak krok po kroku powstaje film promocyjny, przejdź do zakładki ETAPY TWORZENIA.

Film promocyjny u nas to:

  • unikatowy tekst reklamowy prezentujący Twoją firmę lub usługę
  • ścieżka dźwiękowa dopasowaną do charakteru tekstu i profilu firmy
  • nagranie lektorskie w profesjonalnym studio nagraniowym
  • montaż filmu z materiału stockowego i ujęć dostarczonych przez klienta
  • bezterminowa licencja na rozpowszechnianie filmu, na wszelkich polach emisji
  • Twój film na naszym kanale w serwisie YouTube – kliknij

A ile to kosztuje?

Najczęściej wybierana forma reklamy z naszej oferty ma jeszcze jedną zaletę – stały koszt produkcji.

Dzięki gwarancji stałej ceny , 30 sekundowy FILM możesz w prosty sposób zamówić na naszej stronie w zakładce CENNIK.

Krótko mówiąc, my dopisujemy Cię do naszego bogatego portfolio, a Ty, jako właściciel biznesu, w który każdego dnia wkładasz całą swoją siłę, masz się czym pokazać ogromnej ilości ludzi. Tym samym, w dłuższej perspektywie, myśleć o kolejnych filmach.

Pytanie…

Dlaczego to nam powinieneś zlecić tę robotę? 🙂

Bo oprócz wyjątkowego teasera do promocji, dajemy Ci, prawdopodobnie jako jedyni, bezterminową licencję na rozpowszechnianie spotu na wszystkich polach emisji! Internet, strona internetowa, YouTube czy Twoje social media. To gdzie będziesz pokazywać swój film promocyjny zależy już tylko i wyłącznie od Twojej fantazji.

Odtwórz wideo

Reklama tv?

Reklama youtube?

Twoja reklama jest już gotowa. Warto pochwalić się rodzinie i znajomym ale wiedz, że zrobiłeś właśnie olbrzymi krok w kierunku efektywnej kampanii reklamowej. W związku z tym, czas się chwilkę zastanowić i pomyśleć, jak mądrze pokierować kampanią promocyjną i w rezultacie uzyskać z niej jakieś profity. Rzecz jasna,  będziesz musiał wygospodarować z budżetu firmy parę złotych, ale wiedz, że wcale nie muszą to być grube setki tysięcy. Na wypadek gdybyś nie miał pomysłu, którą drogę obrać i na jaką formę promocji postawić, pozwól, że pokrótce opowiemy Ci o możliwościach, jakie się przed Tobą otwierają. 

Dwie z nich już znasz. Bez wątpienia.

Opcja 1. Film promocyjny a telewizja

Reklama w telewizji to nadal popularna forma promocji, jednak musisz pamiętać, że ceny za emisję spotu, nawet jednorazowo, często przyprawiają o zawrót głowy. Zależne są od wielu czynników: długości reklamy, pory w jakiej będzie emitowana oraz pozycji w bloku reklamowym. Tę pierwszą, widz zazwyczaj jeszcze zobaczy. W dodatku, aby uzyskać efekt w postaci rozpoznawalności, osłuchania, zapamiętania treści i wizji, Twój film promocyjny wymaga wielokrotnej emisji. Media Expert….kojarzysz? O każdej porze, w każdej wersji i na wszelakich polach emisji. Grube miliony wpompowane, rezultat jest, lecz zwyczajnie nie wszystkich na to stać. Skutkiem tego, większość przedsiębiorców porzuca plany i marzenia o stworzeniu kampanii w ogóle.

Opcja 2. Film promocyjny a Internet

Powiemy Ci o, bądź co bądź, najpoważniejszym graczu na rynku reklamowym w ogóle.

Z serwisu YouTube korzysta blisko 80 procent Polaków. Tak, 80! Jednym słowem można powiedzieć, że dotarcie do szerokiej grupy odbiorców jest prostsze niż myślisz. Fraszka.

Oznacza to, że reklama w serwisie YouTube to prawdopodobnie najszybsza droga do złapania klienta, zwiększenia zasięgów, promocji nowej marki lub ugruntowania pozycji marki istniejącej na rynku już jakiś czas.

Jedyne czego potrzebujesz, aby zostać reklamodawcą to dobry film promocyjny Twojej firmy. A ten już masz lub za chwilę będziesz mieć!

Wracając do tematu, pewnie zastanawiasz się, że skoro ten YouTube taki super, to czemu Ci najwięksi gracze nie porzucą telewizji i nie wejdą z całych sił tylko w Internet? Odpowiedź jest banalna. Świadomość marki – to raz, a dwa – produkcja wraz z emisją to koszt firmy.  Owszem, reklama w serwisie YouTube jest bardziej skuteczna niż ta w telewizji ale warto w tym miejscu zaznaczyć i powtórzyć raz jeszcze – duże koncerny stać na wyświetlanie ich reklam na wszystkich polach emisji. Tyle.

Istotnie, ważną funkcję w promocji odgrywa zasięg. Im więcej osób zobaczy Twój film promocyjny, tym większa szansa, że Twoja reklama trafi do zainteresowanych tematyką, Twoich potencjalnych klientów. A tu z pewnością odbiorców nie zabraknie.

Skoro o odbiorcach mowa. Jak dotrzeć do właściwej ich grupy? Nie zaskoczy Cię odpowiedź, że w tym wypadku jest o wiele łatwiejsze. 

Kampania reklamowa na YouTube kierowana jest do wybranych grup docelowych. Jest z tym trochę pracy, ale jeśli kierujesz się kilkoma wyznacznikami jest to dużo prostsze: określamy kryterium demograficzne (wiek, płeć, lokalizacja geograficzna), zainteresowania odbiorcy, miejsca docelowe (kanały lub filmy) oraz słowa kluczowe. W gruncie rzeczy to Ty decydujesz do kogo ma trafić Twój film

RÓŻNICA W CENIE

Temat pieniędzy był już wcześniej poruszony kilkukrotnie, lecz można w tym miejscu dopowiedzieć kilka zdań i zamknąć dyskusję opłacalności. W odróżnieniu od kampanii telewizyjnych, kwoty za wyświetlanie reklamy na YouTube są nieporównywalnie niższe. Jasne. Różnica polega na tym, że jedno obejrzenie Twojego spotu to zazwyczaj koszt kilku, kilkudziesięciu GROSZY. W dodatku, gdy ktoś pominie reklamę, Ty nie płacisz. Dlatego, sposobem są krótsze niż ramowo przyjęta długość 30 sekund – 15 lub 8 sekund.

Warto również wspomnieć iż fajnym i ciekawym dodatkiem jest to, że serwis YouTube mając na uwadze poszanowanie reklamodawców, udostępnia bezpłatne raporty analityczne. Dzięki nim masz wgląd w to, ile osób obejrzało Twój film a także, mówiąc kolokwialnie, kogo za jego pośrednictwem “złapałeś” i kto się z Tobą kontaktował.

Odbierz zniżkę 5% na film promocyjny dla Twojej firmy!

Polub naszą stronę na Facebooku i napisz wiadomość wpisując kod PROMO22